Пребарување
Македонски
Сите категории
    Menu Close

    GO PRO: 7 STEPS TO BECOMING A NETWORK MARKETING PROFESSIONAL

    Бренд: Go Pro

    Автор: Eric Worre
    Издавачка куќа: GO PRO
    ИСБН: 9781523649099
    Година на издавање: 2013
    Број на страни: 160
    Димензии: 20 x 13.5 cm
    Корица: мека
    Јазик: Англиски (оргинал)
    Шифра: 100026
    ден 1.000,00
    i h

    Едноставна книга која е наменета за секој човек кој се занимава со мрежен маркетинг како професија. Авторот на книгата е Ерик Вори кој е најпознат професионалец на мрежниот маркетинг во светот. Доколку сте решени да се занимавате со продажба преку дупликација, токму ова е правата ккнига за вас. Кратки и јасни 7 способности за постојан успех во сопствениот бизнис.

     

    There are 7 skills you must learn if you want to become a network marketing professional, and this guide book will teach you each of these 7 skills:

    1. Finding prospects
    2. Inviting prospects to understand your product or opportunity
    3. Presenting your product or opportunity to your prospects
    4. Following up with your prospects
    5. Helping your prospect become customers or distributors
    6. Helping new distributors get started right
    7. Grow your team by promoting events

     

    0.0 0
    Рангирајте го производот Close
    • Само регистрирани корисници можат да пишуваат коментари
    *
    *
    • Лош
    • Одлично
    *
    *
    *

    Едноставна книга која е наменета за секој човек кој се занимава со мрежен маркетинг како професија. Авторот на книгата е Ерик Вори кој е најпознат професионалец на мрежниот маркетинг во светот. Доколку сте решени да се занимавате со продажба преку дупликација, токму ова е правата ккнига за вас. Кратки и јасни 7 способности за постојан успех во сопствениот бизнис.

     

    There are 7 skills you must learn if you want to become a network marketing professional, and this guide book will teach you each of these 7 skills:

    1. Finding prospects
    2. Inviting prospects to understand your product or opportunity
    3. Presenting your product or opportunity to your prospects
    4. Following up with your prospects
    5. Helping your prospect become customers or distributors
    6. Helping new distributors get started right
    7. Grow your team by promoting events